Idag flyttar vi.

God morgon!

Idag vaknade jag med väldigt ont i magen. Först blev jag orolig, men sedan kom jag på att jag var kissignödig. Vilken skön lättnad!

Idag blir det att forsätta med packningen och letandet efter lådor i källare och garage. Det ska bli så skönt när vi kan få in våra grejer i lägenheten. När allt finns där, så jag kan gå och packa upp. Detta händer ju först ikväll då det är då vi får nycklarna. Men vi kan ju börja packa släp redan i eftermidag när sambo slutar jobbet. Så sparar vi lite tid liksom.

Det blir lite bilder senare. Och förhoppningsvis hinner jag ta lite när de andra jobbar med att bära lådor och möbler ikväll också.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0