Längtan är stor.

Ååååh, vad jag längtar efter våra nycklar till nya lägenheten nu. Jag längtar mer och mer för varje dag. Hur kan det komma sig? Borde det logiska inte vara att man lugnar sig för varje dag närmare? Öh, nej, inte här. Jag är så ivrig så jag vet inte var jag ska ta vägen. Tänk att kunna få vara hemma i sin egen lägenhet och pyssla, måla och komma i ordning. Dessutom blir det mycket att rensa ut redan på inflyttningsdagen. Kanske något man kan sälja, så ekonomin stabiliseras? Hade varit suveränt.

Sen längtar jag så till sommaren. Mycket för att lilla sork tittar fram då men jag saknar också värmen nu. Tänk att ha linnen på sig. Och jag saknar redan att jag inte kommer i mina jeans längre. Och det lär ju dröja ett tag till. Gud som jag längtar och drömmer mig bort. Men fyra dagar kvar. Sedan är i alla fall lägenheten vår. Finally!

Sommarbild (snodd från lillasyster).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0