Minsta möjliga.

Hur var det nu med packning? Det skall görs innan flytt, va? Och eftersom mitt redan är packat, förutom några få lådor som behövs tejpas ihop, så har jag inte så himla mycket ansträngande att göra. Men gör jag det? Nej, jag tittar på Segemyhr på TV. Vi kör Segemyhrs-race. Men borde göra annat. Som vanligt. Jag är nog en av de minst aktiva på denna jord. Men heej, jag såg världens bästa statusmeddelande på Facebook idag. Detta är logik:


"Allvarligt talat !! Om promenader är så himla sunda som alla påstår, så skulle ju brevbäraren praktiskt taget vara odödlig. Valen simmar hela dagarna och äter bara fisk, och den är tjock som fan! Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever max 5 år. Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och lever i 150 år, så för fan, slappna av!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack de ska bli jätte roligt, får se om man står ut hihi ;) grattis till dig också får jag säga:))

2011-01-29 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0