Ny kategori.

God morgon!

Jag har inte sovit någonting i natt och gick upp för några timmar sedan. Det påverkar mitt humör. Sen en tid tillbaka har jag en ny kategori i bloggen. Den kallas vredesutbrott. Även om jag titulerar mig med glad och positiv så har jag ibland vissa dagar då jag får utbrott. Till och med jag, alltså. På onödiga ting, men ändå. Utbrott. Så jag tänkte visa mitt sanna jag i bloggen. Jag har en del texter nedskrivna då jag får mina utbrott. Nu ska inte bloggen gå ut på dem, men ibland kan jag putta in ett och annat inlägg med lite aggression. Publiceringen sker aldrig samma dag som jag skrivit texten eftersom någon då kan känna sig träffad. Texterna kommer att poppa upp då och då. Nu är det ju faktiskt inte så att det är ofta jag får utbrott. Men ibland. Så var så goda. Idag är det premiär för mina vredesutbrott. Publiceringen kommer senare under dagen. Läs och gotta er i andras irritation. Bloggen heter trots allt "Hon med humör och humor".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0