Rutin & struktur. Vad är det?

God morgon!

Lillkatten fes nyss i mitt ansikte och jag intar en form av luktskydd via morgonrocken. Den i sin tur påminner mig om duschen. Trevlig morgon jag har, va?

Jag borde sätta mig och räkna ihop alla mina räkningar och komma fram till en summa. Inte ett dugg roligt. Kanske därför jag låg extra länge i sängen. Och nu har jag många sysselsättningar framför mig. Koka kaffe, egentligen duscha, klä på mig, ja, jag har till och med funderat på att gå ut och gå (men det vet nog ni lika bra som jag, att det inte kommer att ske). Nåja, vi får se vad dagen har att utvisa. Det känns som en händelserik dag, även om jag inte har något planerat, mer än att fortsätta försöka få struktur i mitt liv. Kanske borde jag köpa en trisslott?

Stink-katt.


Kommentarer
Postat av: CJ

Vilken sötnos!

2011-01-28 @ 17:15:36
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0