Sjukgymnast & Olofströmsrevyn.

Jag veeet. Idag har jag inte skrivit särskilt mycket. I förmiddags mådde vi inte alls bra. Gnällig var jag men jag såg till att vara redo klockan 12.30 för sjukgymnastik. Dock så ställde sjukgymnasten en egen diagnos på mig, hon utgick alltså inte efter vad läkaren sa (jag tror inte hon läst journalen ens) och nu har jag ett bälte runt bäckenet. Men, just nu känns det bara som om det gör saker värre. Först kändes det bra, men nu har jag ändrat mig. Jag ger det till imorgon bitti, men har jag ondare än vanligt så... ja... då vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Nåja det löser sig.

Nu är mamma, syster och jag nyss hemkomna från Olofströms revy. Den är sevärd. Himla rolig måste jag erkänna och en fantastisk orkester. Se den!

Läggdags för sork nu. Lite korsordslösning, och sedan invänta John Blund. Hörs imorgon!

Natteling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0