Skånetripp.

God förmiddag!

Idag har jag lite inbokat. Jag har varit uppe ett tag och käkat frulle, läst nyheter, duschat, sminkat mig och är redo för avfärd ner mot Skåne. Mer får ni veta senare.

Jag ska även försöka få tag i Angelika. Det är lite triskligt (mitt eget ord för trassligt) då hennes mobil inte fungerar. Meddelande till Angelika: Det finns en risk att jag och M kör inom dig på vägen tillbaka. (Jag får liksom använda bloggen för tillfället för att kontakta mina vänner, ursäkta avbrottet). Dock måste jag nog försöka övertala M först. Han har ingen aning om den planen. Och jag har ingen aning om vad han har för planer. Men det löser sig.

Hörs sen mina vänner!

Tjing!



Nu drar tjockisen.
(Skit vad vi måste skrubba vår spegel)


Kommentarer
Postat av: Moster

Sååå snygg du är!



Åhh hur gick det då?!?

Kramisar

2011-01-18 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0