Soffan, min bästa vän.

Tror ni att jag har packat idag? Alla som tror det räcker upp en hand. Ingen? Ingen alls? Nä nä. Vad tror ni om mig? Att jag har varit trött och ynklig hela dagen och legat på soffan? Okej, ni känner mig. Helt rätt. Så är det. Men det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Sitter och lyssnar på min bror som vill ut och festa, men inte har någon skjuts. Tack gode gud (förlåt svordomen) för att den tiden är över. När man desperat letade efter någon som kunde köra, för att man själv inte kunde. Va? Skulle jag köra menar ni? Sa jag inte nyss att jag är trött och ynklig PLUS gravid? Soffan skall jag vara trogen ikväll. That´s it.

Shrek 2 nu, sen Harry Potter. Vilken slökväll. Underbart!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh jag förstår dig , soffan är också min bästa vän förutom de dagar jag måste jobba typ som inatt:(

Och även det där med packningen oj oj det måste vara jobbigt! Vi måste också börja leta efter större bostad men tror du jag orkar med flytt? Usch !



Det blir nog jobbigt för oss att få bort de där kärlekshandtagen sen efter bebisen tittat ut :) men men den dagen den sorgen!

Man ska äta, slappa och helt enkelt må bra när man är gravid :)



Massa kramar till dig å bebisen

2011-01-30 @ 03:32:48
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0