Söndrig kota.

Hej hej!

Idag har jag varit hos farbror doktor och han tror att min ena kota i ryggen är sönder. Illa säger jag. Men det är bra att jag fått "veta" vad det är i alla fall. Vi får liksom inte röntga i nuläget. Inte heller smärtstillande får ges. Så sjukgymnasten, imorgon kommer jag!

Nåja, annars har dagen varit lugn. Jag har inte orkat så mycket (like always). Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv lite grann. Efter att jag varit hos sjukgymnasten. Förhoppningsvis ska väl det hjälpa. Hjälpa lite mot smärtan om inte annat.

Fredag betalar vi handpenningen på vår blivande lägenhet. Underbart. Snart börjar mitt liv likna... ett liv igen!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0