Sork har fotograferats.

Hej, hej alla!

Idag har vi varit i Kristianstad. M, jag och sork. Vi har varit på ultraljud. Min sork gick igenom besiktningen utan anmärkning. Både jag och M är sååå stolta. Och nu har vi bilder på det lilla livet. Sork ville inte visa ansiktet, vilket förmodligen är pga blyghet och att h*n inte tycker om att vara med på foto (vilket förmodligen är ett arv från sin moder). Jag blev backad några dagar, så jag är idag inne på vecka 17+5. Ankomstdatum är preliminärt den 23 juni. Så spännande. Mamma (mormor) håller för fullt på med blivande björndräkt. Den blir lite större än vad sork är beräknad vara vid leveransen, men det är ju sommar då, så även om h*n blir söt i den, så ska vi inte plåga den men värme (även om nu finnar gillar bastu).

Nu lämnar vi vintern bakom oss tycker jag. Mot ljusare tider!


Kommentarer
Postat av: M

2011-01-18 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0