Sysslolös. Vänner sökes.

God morgon. Eller förmiddag? Välj själva. Idag tog jag nämligen sovmorgon med flit. Jag har absolut nada att göra idag. Annars planerar jag in så gott det går varje dag, men idag är en sån dag då jag inte hittar några sysslor att engagera mig i (om jag inte frågar mamma, för mammor har alltid något. Så som städa, diska, tvätta, skura golv etc).

Så, ifall någon absolut inte har något att göra så är ni himla välkomna att komma och hälsa på. Hör dock av er innan så jag hinner klä på mig och slipper skrämma iväg er pga en sådan sak.

Nu: Kaffe.

Tjing!


(Jag för längesedan. Just nu ser jag ut som denna bild minus ölen, sminket, det långa håret, det pigga utseendet, kläderna och istället morgonrock. Men annars är jag mig ganska lik).

ps, Angelika: Jag hörde att du ska till Kyrkhult och det är väldigt illa av dig om du inte kommer inom på fika efter din praktik. Inga ursäkter godtas.


Kommentarer
Postat av: Moster

Kom förbi mig, vet ja!!! ;-)

2011-01-17 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0