Sysslolösa dagen blev sysselsatt.


Så, nu tänkte jag visa vårt (mitt och lillasysters) stora bakverk. Men det får helt enkelt bli en annan dag eftersom min kamera bestämde sig för att just nu ladda ur batteriet. Så himla retfullt. Så, imorgon ska jag ladda upp bilderna. Men surt är det allt.

Annars flöt dagen på ganska bra ändå. Omvärlden försökte sysselsätta mig. Lillebror som ville bli hämtad på busstation, mamma som tar det uppdraget istället och ber mig sätta på kaffe (vilket nästan hinner bli kallt eftersom hennes bil gick sönder utanför verkstaden så de fick laga, tut i oturen så att säga. Tur menar jag naturligtvis.) Angelika kom på fika. Eller ja, fika och fika, jag bjussade på panpizza, men hon såg nöjd ut. Jag tror dessutom att hon skrev sin statusuppdatering på Facebook på min logg. "JAG ÄR TRÖTT" står det. Antingen är det som min teori eller är hon trött på mig. Jag vet inte, men jag tror på den första teorin. Efter det kom lillasyster hem och vi bakade och åt bullar hela kvällen. Så den sysslolösa dagen fick några sysslor ändå.

Pjuh, det blev ett långt inlägg för en "tom" dag som denna. Jag ersätter med bilder imorgon, så ni slipper anstränga ögonen för mycket.

Tjingeling!


ps, jag diskade också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0