Tupplur ala två timmar.

I eftermiddag tog jag och sork en tupplur på två timmar. I soffan. Det är både positivt och negativt. Min rygg fixar inte att ligga stilla så länge, så nu har vi problem, men vad skönt att få lite sömn ändå. Vi sover inte mycket just nu på grund av ryggen. Så vi är lite zoombies på dagen, men vad annars ska jag göra? Nåja, vi fick vår tupplur och nu är vi hungriga. Jag vill ha Scans falukorv. Mamma är ute och handlar den, så jag väntar bara på att hon ska komma hem. Äntligen kan jag skriva lite mer om hur jag mår. Och vad svårt det varit att inte försäga sig. Men nu kan jag skriva hur ont jag har i ryggen, hur lite jag sover, hur hungrig jag alltid är och hur lycklig jag är! Äntligen! På måndag ska vi ringa doktorn och se vad han kan göra åt ryggen. Men nu riktar vi in oss på att mamma kommer med mat.

Tjingeling så länge!




Blivande storebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0