Domedagen.

Så, då var dagen kommen. Dagen då jag ska ta blodprov. Detta skall förekomma en gång i månaden tills sork är ute. Det värsta jag vet. Blod är en av mina två fobier (det andra är ormar). Det känns ungefär som domedagen. Jag kommer bli yr, må illa och i värsta fall tuppa av. Men jag peppar mig själv med att det faktiskt gick bra förra gången. Fem rör och jag fixade det galant. Men, det är ju inget som säger att jag skulle klara det denna gång. Så nu ska jag fokusera på att andas lugnt, äta mycket, inte titta under provtagningen och bara tänka på sork (det är för hens (hens= blandning mellan han och hon) skull. Blä för detta. Blod är äckligt. Att tappa blod gör en yr. Mat i mängder idag med andra ord. Och socker är jag värd också.

Önska mig lycka till. Vi hörs sen (om jag överlever). Tjing!


Åååh, va jag hade velat klunka den vinaren just nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så jättemycket :D

lycka till :)

2011-01-19 @ 11:17:36
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0