Lite pics.

Eftersom dagen absolut inte går som jag vill så roar jag mig med att visa lite bilder istället. Vi har söta kattungar just nu.

Först lite kissemissar:










Igår när bilen var fastkörd.

(Här har vi ändå skottat . Från början kom jag inte ens ut från förarsidan utan fick helt enkelt finna mig i läget och klättra ut via passagerarsidan). Ja, jag svängde uppenbarligen aningen för tidigt. Jag vet. Ni behöver inte säga det.


Jag (i all frustration efter kontraktet som inte kommit och den fastkörda bilen) la pussel som vanligt när saker och ting inte går som jag vill.




Tur jag har någon som gör mig glad.



Dessutom har det gått en vecka till nu!

Och, ja. Jag har inget smink på mig och har en hållning som en åttioåring, men vissa dagar tillåter helt enkelt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0