What?! tänker ni. What a day liksom.

Och idag har dagen spenderats hemma hos Mia. Himla trevligt. Måste göras om oftare. Sedan handlade jag, och sedan slocknade jag i soffan. Gick upp klockan sex i morse. "WHAT?!" tänker ni. Men jag hade inget annat val då jag sov hos Angelika och hon skulle upp och jobba. Nu håller jag på att vakna till eftersom det verkar som om jag ska kolla på innebandy ikväll. "WHAT?!" tänker ni igen. Och det tänker jag med. Jag förstår inte heller hur det kom sig. Jag var yrvaken när jag svarade på förfrågan. Men så ser dagen ut.

Så nu ska jag försöka vakna till liv igen, hitta några kläder att ha på mig så att jag kan hålla mitt löfte. Vi kanske hörs under matchen ifall jag inte blir helt begeistrad av den (vilket förmodligen inte kommer att hända då jag är helt ointresserad vad gäller sport). Det lutar alltså åt att vi hörs under matchen.

Tjing, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0