Fruktansvärt onödigt.

Jag avskyr samtal som detta:

Mormor: Jag ringde din mamma innan idag.
Jag: Jaha.
Mormor: Men hon svarade inte.
Jag: Okej. Nu står hon i duschen, men jag kan be henne ringa sen om du vill.
Mormor: Det är inte så viktigt. Du får ju inte veta vad det är. Men annars ringer jag på lördag som vanligt. Så kan jag prata med henne då. För som sagt, du får inte veta vad det är.

VARFÖR SÄGER HON SÅ? KUNDE HON INTE LÅTA BLI?! Varför säger man "du får ju inte veta vad det är"? Jag tycker det är fruktansvärt onödigt. Hur länge kommer jag få gå och grunna på detta och försöka klura ut vad det kan vara? Så fruktansvärt onödigt. Som att jag inte har nog med tankar och funderingar i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0