Inget att läsa om.

Hej hej!

Ingen sork än så länge. Som vi längtar sork. Kom nuuu. Nåja, klart den trivs i min varma mage. Så mycket gott som den får att äta där. Chokladpudding, choklad, grädde, godis. Mycket gott ju. När lillen ammar sen lär den ju få oboy efter allt choklad jag äter. Lyxbebis!

Klart det är en lyxbebis eftersom jag nu lever i lyx. Jag kan inte få det bättre nu (mer än att sork tittar ut) men annars känns livet för tillfället komplett. Världens finaste vänner och familj, nya bekantskaper som gör väldigt goda intryck. Fy va bra jag har det. Äckligt bra! -Och det är just sådana här texter som folk inte vill läsa. De vill läsa om skandaler, brustna hjärtan och allmän kaos. Men icke!

Nu ska jag fortsätta pyssla med min nya blogg som kommer publiceras när sork kommer. Det är där sork och jag kommer hålla hus sen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0