Mycket att göra.

God morgon!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Borde köpa större dusch. Böjar bli svårt att ta sig in i den... Nåja, det ska jag göra nu, och göra mig färdig för dagens sysslor. Först Melodikrysset och sedan hämta grejer i lägenheten. Tack alla som ställer upp och hjälper mig idag!

Och sedan ska vi ju skriva hyreskontraktet på den underbara stugan! Som jag längtar. Få det svart på vitt liksom. Ikväll är det endast preliminära planer som är bestämda. Så vi får helt enkelt se hur kvällen artar sig.

Jag provar att sms-blogga idag också. Men snart får jag fnatt. Det är inte världens roligaste att sitta vid datorn när det är så fint väder. Även om jag inte klarar av att vara ute så mycket men skuggan och isfotbad gör ju sitt. Dessutom lyckades jag bränna mig på ena axeln igår. Det vill säga att halva jag är brun. Jag solade inte med flit och var inte ute länge. Men se upp för solen säger jag. Mamma har redan blivit svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0