Mycket bra dag hittills.

I'm back!

Jag har inte vågat skriva eftersom jag inte hört något från hyresvärden. Men idag fick jag med posten att stugan är min! Det är dock inte kontraktet, men hyresvärden har skrivit under att jag får den, den 1 augusti. Najs!

Idag har jag och lillebror haft kalas för oss själva. Av olika skäl. Vi har gjort chokladpudding. Eller jag har gjort, men vi har ätit. Vi har även varit på Kina-restaurang. Gott! Och jag bjöd naturligtvis min kära broder då han har lovat att fixa avgasgrejen på min bil (något är löst). Så det ska han joxa med i eftermiddag.

Så himla bra dag hittills! Och nu när folk börjar bli lediga så ser jag himla mycket fram emot vissa sammankomster.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0