Nationaldagen!

Grattis Sverige!

Idag är det Sveriges nationaldag som jag personligen tycker skall uppmärksammas. Här bor och lever vi, och jag är ganska nöjd med mitt liv. Och väldigt stolt över att bo här bland trygghet och familj. Jag tänkte att sork skulle komma ut idag. Tänk att vara ledig varje födelsedag! Dock tror jag inte denna spelevink har samma planer som jag. Men dagen är inte över än.

Bild snodd från Google.




Igår var en av de bästa dagar jag upplevt på länge. -Nej, sork är inte född än.  Jag mös halva dagen med Angelika och sedan var jag i storstaden och försökte dels köra rätt och dels parkera rätt. Inte alltid lätt, men inga böter här inte! Trevligt med kvällssällskap på annan ort och jag tror det är nyttigt att träffa andra ansikten än endast familjens. Även om de har fina drag efter mig. Men i alla fall.

Nu ska jag plantera om en blomma. Möjligt att mamma tar över det projektet. Sen blir det fika, naturligtvis, med Evelina!

Kommentarer
Postat av: angelika

:D då antar jag att jag räkans till familjen i o med att du bara träffar familjen :D:D wee du är storasystern ja aldrig haft ;) så glad ja blir att du hade skojj igår i kvalitetssällsakpet, det är du värd! kramiz på dig

2011-06-06 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0