Tack mina fina vänner!

God morgon!

Jag trampar och trampar, men ingen sork än. Sork trampar och trampar också. Hela tiden. DET kommer jag att sakna sen. Dessa fantastiska rörelser i min mage. Men sork, du är mer än välkommen nu!

Smakade jag chokladet igår? Nej. Jag skulle precis öppna det efter att jag skickat bilden men då tappade jag suget. Bara sådär. Och ja, det är helt oförklarligt och näst intill omöjligt för mig att tappa chokladsug. Jag vet inte vad som hände där. Men jag lovar att återkomma med betyg.

Tack mina fina vänner för allt stöd ni ger mig, era fina värmande ord och peppning! -Utan er vore jag INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhhh nu är det snart dags, så roligt! Undrar verkligen vad du kommer att få? Flicka eller pojke? hihihi vilket som det ska bli roligt att se :)



Snart håller du din fina bebis i din famn, vad jag avundas dig. Jag får vänta 6-7 veckor till....



Massa kramar till er!

2011-06-13 @ 14:01:34
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0