Tandläkaren... Jippie!

God morgon gott folk!

Idag är det tandläkaren som gäller. Jag har ju haft problem med mina visdomständer alldeles för länge nu. Fast idag är de helt okej, naturligtvis. Och jag vet hur det kommer sluta. Skäll, skäll för att jag undvikit tandläkare så länge. Skäll, skäll för tandsten. Smärta, smärta för att ta bort tandstenen. -Till viss del, sen kallad till tandhygienisten. Aj, aj, aj. Den där dumma gelé-bedövningen fungerar ju ändå inte. Gaah. Vill inte.

Nåja, det betyder att jag nu måste hoppa in i duschen. Efter tandläkaren ska jag nog lifta med Evelina till Kristianstad. Hon skulle dit och jag har inget bättre för mig.

Och ibland blir jag så trött på mig själv. Jag och min klumpighet. Jag försöker ibland vara rolig, och så formulerar jag mig helt fel, så missförstånd uppstår. Även om det löser sig, allt reds ut så kan jag inte riktigt släppa det. Jag är bara så klantig. ÅNGEST! -Ge mig, sluta nu liksom. Nåja, någon gång ska jag väl sluta skämmas och gräma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0