Trevlig lördag.

God söndagsförmiddag!

Nu kom min mamma ner. Yrvaken. Annars har jag suttit här ett tag och häckat. Kollat aftonbladet, cdon, käkat frulle, gjort kaffe och ja, helt enkelt surfat runt. Lite trist när alla andra sover. Jag är sällskapssjuk. Men snaaart kommer sork, och då har jag någon med mig i princip överallt.

Så, nej, men andra ord så har vi inte åkt in för att välkomna sork ännu. Men jag vill! Som jag vill det nu. Men, den som väntar på nåt gott...

Igår blev jag bjuden på kebabtallrik. Jag var superhungrig när jag kom fram. Men. Hur många tuggor fick jag i mig? Sex, sju stycken kanske. Hur pinsamt är inte det då? När man blir bjuden på mat liksom. Men lillebror alias "Slaskhink" blev himla glad när jag kom hem. Så nu är den för evigt uppäten. -Bortsett från det misslyckande ätandet så var kvällen, utan Ozzy Osbourne, helt klart perfekt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0