TUNGT!

Meeen så tungt det börjar bli nu! Ja, jag pratar om sork. Alltså tungt är det. TUNGT! -Precis exakt bokstavligen som ordet innebär. Innan har det inte alls varit så här tungt, men nu... Sork sträcker på sig, sork sparkar, sork rullar runt (känns det som) sork knackar inifrån, sork hickar. Jag blir knäpp! Sork, du är stor och tung nu, kom uuut! Ge din morsa lite rest, va? Utanför magen kan jag åtminstone lägga ner dig på en mjuk filt emellanåt. Vad sägs om det? Kom nu!

Dessutom behöver jag en minimage att blåsa på.

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja det börjar bli dags nu. Och du kommer inte att gå över tiden 2 veckor som jag :)Hörde att Angelika beställt födelse till i helgen :)Jag har inte ens sett din fina mage irl och inga magbilder heller på länge. Lycka till !

2011-06-16 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0