Underbara liv!

Fin dag det varit idag med. För varmt för mig. Men jag överlevde. Har träffat Evelina, och det är alltid lika roligt! Jag vet inte vad sork håller på med, för det är rörelser hela tiden. Förmodligen packar "han" väskan för resan ut i vida världen. -Det är vad jag hoppas på i alla fall. Det skulle underlätta med aningen mindre mage just nu. Och så vill jag naturligtvis träffa mitt lilla hjärta!

Nu blir det soffan. Jag är så nöjd med allt och alla runt omkring mig just nu. För tillfället kan jag inte få det bättre. Naturligtvis när sork kommer, men annars. Jag har så fina människor runt omkring mig och imorgon får jag träffa några fina Smålänningar som är nere för Sweden Rock. -Love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0