Confused.

God morgon!

Inatt drömde jag om Elias. Ni vet den där killen som skulle kontakta oss för att installera normalt internet här hemma. Jag har aldrig träffat den här Elias. Jag har aldrig pratat med honom. Jag bara hörde hans namn nämnas av den andra snubben som var här och sa att han skulle kontakta oss. Hur kan man drömma om en människa som bara nämnts för en?

Så är det för att
  1. jag blir så irriterad när internet krånglar?
  2. mitt liv inte har mer innehåll att drömma om? (-väääldigt osannolikt)
  3. jag är ohälsosamt beroende av internet?
Dessutom så fick jag precis veta att det inte är snubben som heter Elias utan företaget som heter det. Ja, jag känner mig totalt förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0