Alla planer inställda. Läs PLANER, inte PLAN (som i flygplan).

Sådär ja. Eftersom whiskey inte tillåts drickas i gravidt tillstånd så har det därmed medfört att förkylningen fortfarande samlar alla sina bakterie-kompisar i min kropp. Ögon och bihålor verkar vara det populäraste området. Så med andra ord är denna helg, som jag så mycket sätt framemot, helt inställd. Jag har fått köra hem till Blekinge och kurera mig. Jag hann åtminstone hälsa på jobbet och Nina, kanske till och med hunnit dela med mig en dos av bacillerna. Vem vet? Men jag missar inflyttningskalas ikväll och Alle & Mackan imorgon. Förfärligt. Varför just denna helg?

Det är ingen idé att filosofera i varför detta skall komma nu, eller vad karma har emot mig. Det är helt enkelt till att bara gilla läget. Nu kryper jag ner i soffan och stannar där. Resten av kvällen.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0