Att se fram emot söndagar!

Så, soffläge. Dags för den söndagliga traditionen, nämligen Wallander -fast denna söndag utan Wallander. TV4 sviker oss. Men vi har rustat upp med chokladpudding, grädde och läsk, som alltid på söndagar. Det är så mysigt. Söndagar är egentligen himla tråkiga dagar, men om man gör en lite mystradition så är det så himla mycket lättare att se fram emot söndagar.

Jag snörvlar, dock inte så sjuk att chokladpudding skulle missas. Dessutom har vi idag även gjort vaniljpudding som vi fick av Nina med familj. Det låter så himla gott, så nu måste jag avsluta här och hugga in.

Choklad- och vaniljpudding, grädde, läsk och en underbar sambo, kan det bli en bättre söndag?

Kommentarer
Postat av: heidi

andningen är lugnt för mig. bara jobbigt när man går upp och ner några få gånger i trappan här hemma. men just nu är man förkyl och dan så det tar 10 gånger hårdare på kroppen. skit tradigt. känns inte redigt som man har tid att vara sjuk. vet ni könet?

2011-03-14 @ 08:10:20
URL: http://enheidi.webblogg.se/
Postat av: heidi

andningen är lugnt för mig. bara jobbigt när man går upp och ner några få gånger i trappan här hemma. men just nu är man förkyl och dan så det tar 10 gånger hårdare på kroppen. skit tradigt. känns inte redigt som man har tid att vara sjuk. vet ni könet?

2011-03-14 @ 08:10:21
URL: http://enheidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0