Bra dag!

God morgon!

Jag sitter här med mitt kaffe och myser framför Nyhetsmorgon. Lite irriterad över att trean och sexan alltid sänder samma avsnitt av "Jims värld". Det är tråkigt att se samma avsnitt tre gånger per dag. Men i alla fall. Idag ska Elin komma förbi och sedan ikväll, ja då ska jag på musikal! Lillasyster går ju musikklass och idag är det niornas premiär. Det ska bli så himla roligt.

Tvätta måste jag ju också. Och det får blir hemma hos mamma då tvättstugan, efter renoveringen, är upptagen två veckor framåt. Och nej, jag tänkte inte börja tvätta klockan sju i morse. Så vi kan dela in dagen i positiv och negativ.

Positivt:
  • Elin kommer hit.
  • Lillasysters musikal.
  • Lillebror kommer hem.

Negativt:
  • Tvätten.
  • Att toapappret är slut.

Skönt att det positiva överväger det negativa.

Och där räddade jag er från att se den osminkade sanningen. Tänkte att ni kunde slippa det för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0