Dejt.

God morgon!

Här sitter jag med mitt dagliga morgonkaffe. Spännande va? Jag och Angelika hann ju inte med vår dejt igår, så den får bli nu på morgonen istället. Efter det blir det till att packa. -Jo, för jag ska ut och resa. Hela vägen ner till Skåne. Här ifrån är det en mil till Skåne. Fast, aningen längre ska jag. Nästan ända ner till toppen där du kan se Danmark bortom havet.

Nåja. Imorgon ska jag till att börja med åka till sorkmorskan. Glykos-belastnings-test (himla jobbigt ord, det där). Har jag graviditetsdiabetes, eller ej? (Snälla, den som som styr mitt öde, please, please, please, say no). Efter det, ska jag definitivt äta lunch. Jag är ju fastande när testet skall utföras. Förstår inte hur det ska gå. Om någon ser mig, prata inte med mig. Jag är inte så trevlig när jag är hungrig (igår fick jag inte ens vara med och laga mat. Igen.). Sedan ska jag ta en sväng om på stan och därefter åker jag vidare till min fader. Pjuh, kommer somna som en klubbad säl imorgon kväll.

Nej, men nu ska jag plocka lite grann här hemma innan Angelika kommer. Tjingeling så länge!



Detta är skrivit 07.20. Meddelandet denna morgon på blogg.se är följande:


 

(Bara så att ni vet att jag visst är morgonpigg, även om inlägget publiceras först ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0