Den första tåren fallen!

Så, då har den gravida gråtit en skvätt för första gången under denna graviditet på grund av den dåliga ekonomin. Men nu känns det bättre. Fyra kassa månader, men efter dem så kommer det att bli lättare. Dels kommer skatten och dels får jag mer pengar som mammaledig. Även om en bebis betyder fler utgifter så har vi nu räknat och det kommer bli mycket, mycket bättre efter juni (ta i trä).

Nåja, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och faktiskt titta på lite innebandy på den där TV:in. Desperate housewives börjar nästa vecka, så jag måste ju se till att gubben min får se på vad han vill nu, så han inte kan komma och säga att han aldrig får se på vad han vill. Desperate housewives är viktiga grejer liksom.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0