Godisfrosseri!

Hej mina små hallongrottor! (Mina godingar alltså)

Nu sitter jag i Skåne tillsammans med moster och kusiner. MYS! Tror ni att vi har handlat lördagsgodis? Vad får er att tro det? Ja, såklart, Sork ville ju ha, och då måste det inhandlats. Såklart. Och när jag plockat på mig en himla massa godis ser jag skylten: KÖP TVÅ TOBLERONE - FÅ TOBLERONE-VÄSKA PÅ KÖPET. Kunde jag motstå? Jag? Dum fråga. Så chips, dip, choklad, toblerone (vad nu skillnaden mellan choklad och toblerone är) och räkmackor skall frossas.

Hur det ska gå att frossa det där är en annan fråga. Jag har nyss ätit hemgjorda chicken mc nuggets (stavas det så? Ni vet vad jag menar). Men choklad går i alla fall alltid ner. Fråga Sork.

Ser ni varningen? "Plastpåsar kan vara farliga". Vad kan de göra? Bitas? Texten fortsätter: "För att undvika risk för kvävning, håll denna plastpåse utom räckhåll för barn". - Vaddå? Om barn inte får tag i den är det ingen risk för kvävning? Eller slutar den vara farlig om barnen inte kommer åt den? I don´t get it. But i like it!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh vad mysigt att få vara hos moster & äta massa gott.Saknar min moster när läser detta :(



Jag har varit sugen på en riktig go räkmacka men jag vet inte var man hittar en sån, får åka till grannstaden där jag är uppväxt, för där vet jag att de har de goaste räkmackorna :) dvs om det är öppet i dag, på en söndag.

Hihihi gravidbegär är lite jobbiga!

2011-03-27 @ 12:33:25
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Roxanne

MMM!!! Smarrigt! :-)

2011-03-29 @ 06:17:31
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0