Har ni några bra aprilskämt?

God morgon!

Idag mår vi lite si så där. Har inte fått sova speciellt mycket. Dagens dom: ont i magen och trötthet. Ont i magen-syndromet försöker jag häva med hjälp av Samarin. Tröttheten med kaffe. Lite som att ha slagit i tån och så  sparkar man i den igen för att det ska gå över.

Nåja, idag blir det nog dejt med min Angelika. Jag överlever inte utan tjejsnack.

Men det väsentliga nu är att jag behöver veta bra aprilskämt. Riktigt bra alltså. Ge mig tips! Jag älskar aprilskämt!

Kommentarer
Postat av: Roxanne

Jag blev lurad av pappa när jag var liten, han sa att min katt hade fått kattungar och jag var super glad hela dagen i skolan, men när jag kom hem så var det ju bara ett skämt, haha

2011-03-29 @ 09:47:14
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Fifi

Hm, jag vet inte…ska det vara lite elakt eller lite rarare?

2011-03-29 @ 15:36:21
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0