Hur lycklig kan man vara?

Vilken fantastisk dag! Mitt humör är på topp, frulle intagen och kaffet dricks med njutning. Solen lyser utanför och det känns som om dagen kommer att bli perfekt.

Igår kväll hade vi myskväll här hemma. Först tittade vi på Gökboet (fantastisk film) och sedan kollade vi på The Machine (eller nåt). Ni kan säkert lista ut vem som valde vilken film.

Idag ska vi pyssla lite i det blivande barnrummet. Riva ner väv, plocka undan det som går. Förhoppningsvis ska köksbordet bli klart i helgen (det skall slipas och oljas). Gardiner skall sättas upp. Jag bara älskar detta. Jag är som ett barn med lördagsgodis i famnen.

Men, medan mannen är och jobbar över, ska jag sysselsätta mig med Melodikrysset. Det går liksom inte att missa.

Vi hörs under dagen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Killmamman

roligt att fixa barnrummet, och grattis till magen :)



sv: mm, jag fattar korta stunder, men sen blir det overkligt igen, knasigt :)

2011-03-19 @ 20:01:43
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0