Idéer sökes!

Jaha, ja. Det gick ju fort. Köket färdigt, CV klart, bestämt besök till min fader. Så. Vad ska jag göra nu? Jag är redo för allt! Jag tänkte nu klä på mig anständiga kläder och sminka ansiktet så att jag är redo för vad som helst. Kanske borde jag göra lite förinställda inlägg så det finns, utifall att någon har tid med besök från mig. För då kan jag liksom inte sitta med datorn.

Ni får gärna komma med bloggförslag. För tillfället är min hjärna ganska tom och behöver er, läsares, hjälp. Så, vill i inte att denna blogg ska helt urarta så ge mig något tips.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ MODE ♥ FOTO ♥ LYX

Åh vad jag är trött på att skriva CV :S

2011-03-21 @ 12:46:33
URL: http://HTTP://CAROFLINA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0