Jag är kass, I know!

Hej sockertoppar!

Till att börja med: Förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Jag har varit så trött.

Natten till idag bestod inte av så himla mycket sovande. Några timmar blev det. Imorse begav jag mig ju till det fruktade glykosbelastningstestet. Det test som alla skrämt upp mig inför.  "Åååå, det är så äckligt" "Du kommer att spy" "Fruktansvärd upplevelse". Hallå? Vad är det med folket? Inte alls så farligt ju. Dricka ett halvt ölglas sockerlösning blandat med citron. Helt okej. Kanske inte varje morgon men en gång under graviditeten: Helt okej. Jag gillar ju sött, för er som inte visste liksom.

Därefter blev det inget "gå på stan". Nej, för det brukar inte bli som jag planerar ju. Det regnade, och vem såg mig gå frivilligt i ösregn senast? Nej. Så att jag brummade iväg till Sandra och spenderade några timmar där istället.

Nu befinner jag mig hos pappa. Kinamat intagen (igen! I know!), kära syster här (som jag måste spendera mer tid åt under min Skånevistelse) och den lilla kattungen springer runt och tigger ost.

Sork mår nu bra igen efter behandlingen. Imorse mådde vi inte bra. Vi, utan mat= dåligt. Men nu är mat som sagt intagen och sork börjar vakna till liv igen. Men stackars liten att behöva vara fastande.

Jag lovar att bli bättre på att uppdatera imorgon. Promisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0