Jobbiga omställningsdag!

Det här är en av de två jobbigaste dagarna på året. Att ställa om klockan. Jag blir helt väck. Lost. Förvirrad. Alltså folk kan grundlura mig totalt. Och jag känner mig osäker hela dagen, för om jag har fel från början kan jag missa saker och förvirra bort mig helt och hela dagens planer försvinner liksom.

Jag litar inte riktigt på folk. De kan lätt lura mig denna dag. Men jag tror att klockan nu är 14.14. Riktigt säker kan jag inte vara och jag längtar tills imorgon för då kan jag vara säker på vad klockan är när Mika går till jobbet osv. Tiden är viktig för mig och förhoppningsvis ska denna dag vara över snart!

Usch. Vi får helt enkelt se när jag kommer hem idag, en tid vågar jag icke säga.


  • Nu: Lunch.
  • Sen: Film.
  • Senare: Promenad.
  • Ännu mer senare: Hemfärd.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill att de ska ta bort det där med att ställa om klockan två ggr per år och så kan det vara sommartid året om istället.

2011-03-27 @ 20:20:12
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0