Lugnt tempo idag.

Jag är på bättringsvägen, I think. Äntligen. Täppt är jag fortfarande men energin smyger sig sakta tillbaka. Så skönt. Och fantastiskt väder där ute. Jag ska ner på "stan" sen. Lurade! Byn kallas det här. Jag ock sork måste hämta ut våran medicin. Fick nytt recept igår. Ganska bra då sista tabletten blev tagen idag.

Nu på förmiddagen är det bara mys som gällt. Ätit frulle i lugn och ro, badat och slöglott på TV. Mycket fint det. Vi fortsätter dagen i lugn hastighet. Lite utjämnande kräm i ansiktet senare så att byn inte skräms av mitt kritvita ansikte och kanske luncha med mamma. Om jag orkar. Vi tar en sak i taget idag. Himla fint det. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0