Mycket gjort idag.

Som jag och sork har arbetat idag. Eller gett order, lite samma sak enligt oss. I förmiddags hade vi besök av två starka karlar som bar in och ut kyl och frys. De gamla ut, in med nya! Så fina, och så skönt.

Sedan körde jag och svärmor och storhandlade. Ja, storhandlade. Nu har vi allt i matväg (minus sallad). Det enda jag inte köpte var snus, vilket inte var populärt så det fick extrahandlas sen (inte till mig och sork då).

Nu borde jag sortera tvätt. Ser det ut som om jag orkar? Nej, soffan är så skön. Jag har ju hela morgondagens förmiddag på mig att fixa det.

Soffläge för min del just nu. Kanske hörs lite senare.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0