Sorkpappa hämtar mat!

Jag skickade nyss iväg sork-pappa för att köpa ostburgare till mig vilket sork tycker är utmärkt! Hela magen på mig hoppar. Bara sååå mysigt ju!

Sork rör på sig mer och mer hela tiden och det gör att jag mår så bra. Att det skulle vara en sådan lättnad och skön känsla att kunna känna sin bebis så här mycket, hade jag aldrig kunnat drömma om. Fantastiskt!

Nu hoppas vi på att hamburgaren snart kommer och sedan ska vi se film. Girl interrupted blir det ikväll. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Mmm gott!Jag har också börjat älska hamburgare fast utan ost då( gillar inte ost).

& jag förstår dig verkligen, jag känner precis så när min Bebis sparkar i magen :) & den gör det oftast när jag ätit eller druckit :)



Kram på er båda, dig & Sork

2011-03-20 @ 01:11:39
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Fifi

Vad gölligt att du kallar bebisen för Sork!



Din utbildning låter jätteintressant, jag är själv socionom och jobbar inom missbruk!

2011-03-20 @ 10:01:08
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0