Springelispring!

Jäklar vad jag tvättar idag. Springer som en galning nere i tvättstugan. Men, jag har redan hunnit med alla maskiner. Förstår ni hur snabba och bra maskiner de har där nere? Underbart. Enda nackdelen är att det endast finns ett torkskåp. ETT. Så, jag tror inte att allt hinner torka, men det är ju åtminstone rent. Man kan ju inte begära allt för mycket. Och jag torktumlar ytterst lite. Jag älskar mina kläder och de skall definitivt inte krympa nu, inte när jag är i det här läget då jag bara blir större menar jag.

Sork vill inte hjälpa till. H*n sover så fort jag blir aktiv och på kvällen, natten & morgonen, då håller vi igång. Men när mamma tvättar eller städar, då drar sork sig tillbaka och somnar istället. Smart unge, den där!

Nu när jag får rena kläder igen, ja, då kanske jag kan fjäska för karl'n min att ta lite kort på mig och sork. Jag vet att ni vill se, men jag måste ju åtminstone se lite anständig ut.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0