Fantastisk dag!

Stackars min sambo. Vilka problem. Två byggprogram på TV samtidigt, och inte nog med det. Även hockey sänds OCH Simpsons. Snacka om att han har beslutsångest. Jag lägger mig inte i någonting, klockan nio är TV-apparaten min. Desperate Housewives, gott folk. Som jag längtat. Ett äkta vårtecken. Nu när Desperate börjar, ja då är våren på väg. Underbart.

Dagen har varit fantastisk. Jag är mycket piggare men mötte dagen i lugnt tempo. Badade, gjorde mig i ordning, mös i soffan, lunchade med mamma, handlade, drack kaffe med mina kära syskon, klappade min Prosit, körde hem, samtalade med min far, sambo gjorde spagetti och köttfärssås och jag höll sällskap. SKÖNT.

Men nu är det hög tid för mig att lyfta på baken och göra färdigt chokladpudding till Desperate Housewives. Ett måste liksom. Glöm inte skriva några fina ord till Levi (Klicka HÄR) som fått komma hem från sjukhuset idag.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0