Min fina Angelika!

Nyss släppte jag iväg min allra bästa Angelika. Hon har varit hos mig hela eftermiddagen och vi har myst och hon fick till och med ut mig på en promenad i det underbara vädret. Fantastiskt var det! Och jag saknar henne redan. Våra tjejsnack går inte att få för mycket av. Angelika, kom tillbaka! Nåja, jag får hejda mig lite så att jag inte kväver henne. Men vad vi måste träffas oftare. Hon gjorde min dag idag. Fantastiska hon!

Lite old pics på henne och mig hittade jag här i datorn:

Full rulle

2009 när vi var på vår lilla bys "Holje marknad". Eller ja, här heter det "Hååljää maaakaat".

Också på Holje.



Här med.


Och några små fjuttiga mobilkort.



Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ MODE ♥ FOTO ♥ LYX

WHAT? Bor du i Hässleholm? Björksäter har man ju besökt ett antal ggr haha :)

2011-03-22 @ 18:49:09
URL: http://HTTP://CAROFLINA.SE
Postat av: Erika

Härligt med en sådan bra vän! =)

2011-03-22 @ 18:50:37
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: angelika

vilken hyllning!! :D så glad jag blir, sitter med ett leende i skolan . DU är bäst anna.. och du kväver mig absolut inte, älskar att umgås med dig. puss o kram

2011-03-23 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0