Vad händer?!


Här sitter jag och väntar på att något ska hända. Om min lilla bebis varit framme nu, så hade vi haft fullt upp. Speciellt idag. Sork hälsar till mig genom livliga sparkar. Det är det mysigaste jag någonsin varit med om. Det går liksom inte att förklara.

Annars sitter jag här och sitter. Vad ska jag göra? Det finns verkligen ingenting att göra här. Ibland fantiserar jag om var det hade varit roligare att bo och göra. Dock vet jag innerst inne att det aldrig är grönare på andra sidan. Det har jag provat allt för många gånger. Men just idag känns allt så dystert (bortsett från sorks underbara sparkar).

Jag har tröttnat på att alltid plocka undan efter oss här hemma. Vi är än så länge endast två, så jag kan inte förstå att det kan bli så mycket grejer överallt. Möjligtvis eftersom vi inte har tillräckligt med garderober, eller byrå. Inte tillräckligt med bokhyllor osv. Jag blir så trött av allt det där. Inga pengar att köpa nytt heller.

Nog med allt klagande. Jag kanske borde hitta på något med mitt liv istället.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det undrar jag också. Jag fattar inte heller att det blir så stökigt av bara två personer.

Hur ska det bli när vi är tre kan man undra. Men då kanske man får skärpa till sig lite. Eller så orkar man inte bry sig om sådant som att plocka undan och städa och så ser det ännu värre ut ;)

2011-03-21 @ 21:36:01
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Fifi

Jag älskar de där sparkarna, de gör att det känns som om man har så bra connection till ongen!



Förstår att du bli rastlös, jag har ju bara varit hemma i några veckor och då haft en massa att pyssla med i vår nya lägenhet.



Tack! Det händer nog inte mycket mer just nu, men snart kanske :)

2011-03-22 @ 10:01:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0