Vunnit världens sämsta personliga brev.

Jag har precis slagit rekordet i att skriva världens sämsta personliga brev till jobbcoachingen. Heja mig! Jag har världens bästa brev, men kommer, av olika anledningar, inte åt det. Naturligtvis. Så, jag har nu knåpat ihop ett stress-brev som förmodligen aldrig skulle ha gett mig ett arbete. Men jag har gjort det i alla fall, så jag hoppas ändå att duger för idag.

Hur skriver ni personligt brev? Vad tycker ni det ska innehålla? Det är ganska svårt om ni frågar mig, för det ska ju inte upprepa CV:et allt för mycket och det får inte bli för egotrippat (som mitt i nuläget är) och du ska sälja dig själv till ett visst företag. Det är inte lätt när du inte vet vilket företag det ska vara.

Men nu måste jag fortsätta stressa lite. Få undan lite här hemma, sedan möte, sedan till mamma och Prosit. En bra dag ändå. Och det känns som om hela veckan kommer bli perfekt, bara jag fått mina pengar idag. Det ska jag kika på nu.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0