Bästa starten!

Ny dag, strålande sol och ett gott humör. Kan dagen starta bättre? Nej, jag tror inte det, va? Jag är så nöjd än så länge. Ska ju ha visning på lägenheten i eftermiddag. Hoppas det går bra. Sen ska jag också hämta min kära syster som har nationellt prov idag. Jag minns det med vånda. Men hoppas det går bra för henne.

Igår träffade jag ju Evelina. Vi satt hela eftermiddagen och snackade. Sååå roligt. Hon är ju äntligen hemma från Spanien igen. Som jag har längtat. Ska se om vi hinner ses på fredag också. Både hon och jag (till och med jag) är uppbokade denna vecka på olika sysslor. Så jag är nöjd. Nästa vecka blir nog lugnare. Förmodligen fler visningar på lägenheten, men annars blir det lugnt i alla fall.

Min lilla hemlis som jag skulle avslöja för er idag, kanske får vänta tills imorgon. Jag kom på att jag räknat fel på en dag. Så möjligen får ni hålla ut till dess.

Sen är ju frågan om ni verkligen VILL veta svaret på DET HÄR. - Det är inte det jag ska avslöja imorgon, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0