Dagens ros!

Ni kan aldrig gissa vem som får dagens ros. Men försök! Gissa, gissa, gissa!

Jo, dagens ros tänker jag ge till Försäkringskassan. -Ni läste rätt! F-Ö-R-S-Ä-K-R-I-N-G-S-K-A-S-S-A-N. De ringde upp mig idag och nu har jag allt under kontroll igen. Jag ska få min sjukersättning nu i maj, och sedan kommer det flyta på, även på mammapengen sen. Äntligen! Nu kan jag återgå till mina framtidsplaner och försäkra mig lite om hur den kommer att se ut. Pia Hagström som ringde upp mig borde få en stor bukett rosor för hennes snälla, trevliga och omtänksamma bemötande. Jag fick även hennes direktnummer ifall jag behöver hjälp eller andra upplysningar senare. Så skönt att ha det mesta under kontroll igen. Nu känns det som att jag är på rätt stig igen. Snart kan jag och sork fixa egen lägenhet och börja leva livet igen!

Bild snodd från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0