Depp. -Kanske lägga ner bloggen?

Ingen av er delade mer er av era planer igår. Så då delar inte jag heller med mig av mina. Det ska vara rättvist! Vi får se vad jag hittar på för inlägg under dagen. Jag har tappat stinget lite på att blogga. Just nu i alla fall. Det händer så mycket i mitt liv för tillfället, samtidigt som det känns som att tiden står still. Dessutom är jag ovetande om olika kommande händelser, vissa som jag inte ens kan påverka, eller måste vänta med att påverka. Allt gällande mig och sork. Och eftersom det är ganska viktiga frågor det rör sig om så känner jag inte för att dela med mig av det. Och att nästan aldrig få någon respons (förutom av vissa härliga själar som skriver, och då blir jag himla glad!) här på bloggen ökar ju inte mitt intresse för att skriva.

Möjligheten finns att jag återigen byter blogg när sork är ute. En blogg om oss istället för mig. Men det är bara en tanke än så länge. Jag gillar att skriva, men gillar också uppmuntran och stöd, vilket jag får av mina vänner, så därför är ju frågan: Ska jag fortsätta blogga? Att lägga ner bloggning efter sex år (!) skulle ta emot. Vet inte om jag skulle klara det. Men just nu saknar jag motivationen. -Så, ge mig motivation så kanske jag kan överväga att fortsätta.


Tveksam till att fortsätta blogga.
(Tummen symboliserar min osäkerhet, ska jag eller ska jag inte?)

Kommentarer
Postat av: jenna

NEEEJ! Sluta inte blogga Anna. Det är så kul att följa dig. Speciellt nu när det snart kommer en liten sork ;) Och vill du veta något om mig så är det ju bara att klicka in på min blogg Hi hi :p Kram

2011-05-18 @ 10:01:07
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Postat av: Jenny (Tomis flickvän som du NUMERA känner :) )

Neeeeejjjjj du får inte sluta skriva!!! Jag jobbade hela dagen igår och gissade att de inte va sånna planer du ville ha reda på... Men du får inte sluta blogga jag vill ju läsa om er... :)

Kram

2011-05-18 @ 14:04:45
URL: http://jennyslenny.blogspot.com
Postat av: heidi

nej anna panna du kan ju inte sluta med det ju.. jag har ju läst den så länge för tusan. Och du jag ska rensa bland barnkläderna (ja det låter roligt det jag säger. med tanken på att hon har ju inte ens kommit.). MEN det är så jag har fått en jävla massa kläder i vit så jag undrar om du är intresserad?. Kläderna är i fin fin... Så om du är så tar jag med mig det jag kommer ej använda nästa gång till ofm när jag ska dit.

2011-05-18 @ 17:21:07
URL: http://enheidi.webblogg.se/
Postat av: spiderchick

tusen tack för din supersnälla kommentar! vad glad jag blev :-)



Jag tycker inte du ska sluta blogga efter så många år. Skittrist att inte få ngn respons, jag vet! Samtidigt ska man ju blogga för sin egen skull och för att man själv tycker det är roligt :-) Hoppas motivationen kommer tillbaka!

2011-05-18 @ 20:22:48
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0