Diskutera med katter.

Jag har varit så duktig idag. Jag har hämtat lillebror, tankat upp bilen, hämtat min post, sorterat räkningar, gjort ordning i pärmen där räkningarna sitter, förlängt min sjukskrivning, diskat, hunnit med att luncha med mamma och börjat få lite kontroll över mitt liv.

Med andra ord så har jag gjort (i mitt tycke) ganska mycket idag. Utöver ovanstående sysslor så har jag även haft livliga diskussioner med en svart katt som bor under samma tak som jag om att vi inte vill ha möss inomhus. Vi vill inte skrämma dem till döds, inomhus. Och vi vill inte hämta dem när någon slängt ut mössen. -Antingen är katten trög som ideligen kastar möss på mig eller så talar både mitt verbala och kroppsliga språk otydligt. Men nu ska jag pusta ut och vara ganska nöjd över min prestation för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0